mandag den 23. april 2012

Jelly Roll tæppe undervejs

Så blev alle stofferne skåret i strimler (120 stk) og syet sammen ("helt" tilfældigt) og er nu klar til at blive skåret til strimler igen, men på tværs så det bliver små firkanter. Så skal det hele sys sammen endnu engang. Er det kun mig der hver gang bliver overrasket over at tingene tager så lang tid? Nu er jeg heller ikke den hurtigste på en symaskine, men alligevel... og sømrum har jeg aldrig været god til, men med dette projekt lærer jeg i hvert fald lidt om hvor VIGTIGT et nøjagtigt sømrum er for hele slutresultatet.. mere om resultatet senere.


4 kommentarer:

  1. Lækker farver du har valgt

    SvarSlet
  2. Det bliver da spændende at få skåret og syet sammen igen. Sikke mange hjørner der skal passe. Glæder mig til at følge projektet

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Den glæder jeg mig til at følge her på din blog, det ser spændende ud.
    Tak for en hyggelig dag hos Kastanja.
    Hilsen Mette
    http://framettesunivers.blogspot.com/

    SvarSlet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.