torsdag den 5. april 2012

Lynette Anderson Cats & Dogs

For længe siden købte jeg denne bog af Lynette Anderson fordi jeg er rigtig glad for katte. Og tasken på forsiden kunne jeg ikke stå for, selvom jeg ikke før havde lavet noget med broderi.

Jeg har syet flere af tingene derfra, dog har jeg kombineret dem som jeg syntes passede til mit temperament.

Jeg syede tasken i japanske stoffer. Det der tog længst tid var broderiet, men da det var færdig var det hurtigt at færdiggøre resten på symaskinen. Størrelsen på tasken overraskede mig, og havde jeg tænkt mig om inden jeg gik i gang, havde jeg lavet den større. Selve tasken måler 24 x 28 cm, hankene kan man lave som man ønsker. Men der kan ikke være meget mere i end mobilen og pungen. Og et meget lille stykke sytøj....

Jeg har også syet en nålebog til min mor, men der tog jeg lidt her og der og lavede den specielt til hende. Jeg har taget billeder af den, men jeg kan ikke finde dem i gemmerne. Hvis jeg finder dem, skal jeg nok vise dem frem.
Nålebog fra Cats & Dogs  


I bogen er der mønstre på tæpper, puder, nålepuder, tasker, bogomslag, sakseetui, vægtæpper, og en del broderier med hunde og katte. Der er også en del applikation sammen med broderierne. Nogle af mønstrene skal forstørres 200%, så det kræver adgang til en kopimaskine der kan tage A3 papir. Du kan se mere om bogen her. (Åbner amazon.co.uk i et nyt vindue)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.