torsdag den 28. juni 2012

Bog til salg

Jeg har fået købt en bog "Appliqué - 25 fresh projects for fabric lovers", som ikke lige passer til min smag, men måske er der andre der syntes den ser spændende ud.

Bogen er på engelsk, men der er meget fine trin-for-trin billeder. Målene står både i inches og cm. Der er skabeloner bagerst i bogen.

Hvis du er interesseret i at se flere billeder af bogen inden du beslutter dig, venligst skriv en kommentar, så kontakter jeg dig, og jeg kan maile nogle flere billeder.

Bogen sælges for 100 dkr. + evt. forsendelse.

2 kommentarer:

  1. Hej Tine
    Den ser da spændende ud, men jeg vil gerne kigge lidt nærmere en dag hvis den ikke er solgt inden.
    Billederne ligger både oven i teksten og oven i hinanden, er det med vilje ??
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte, jeg kan tá den med når vi ses den 8. hvis du stadig er interesseret. Mht. visningen så kan det være din skærmopløsning der rykker rundt på tingene. Den vises fint på min bærbare, på Sørens bærbare og på iPad'en.
      Billederne og teksten ligger i en tabel, så det burde ikke være muligt at det bliver blandet sammen. Men billederne kan måske være for brede til skærmen og derfor kommer under/over det som ligger i siderne. Jeg må se det en dag på din computer...
      Knus

      Slet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.