mandag den 9. juli 2012

Min allerførste ko

I fredags var jeg forbi "Det lille Røgeri" ved Voervadsbro for at spise frokost. Jeg bestilte en sandwich med varmrøget laks og aldrig har mine smagsløg smagt noget så himmelsk! Billedet er ikke af den bedste kvalitet for det er taget med min mobil, men indtrykket af størrelsen kan stadig ses - den dækker hele tallerkenen.


I forbindelse med restauranten ligger en butik med forskelligt kunsthåndværk og en del delikatesser. Butikken er også et besøg værd og jeg faldt pladask for en ko lavet af en kunstner der hedder Nanna Hansen. Den er vel ca. 10 cm høj og måske 15 cm lang. Der var også nogle som lå ned, de var også flotte. Men lige denne skulle med mig hjem!


Det kan godt anbefales at kigge derud, men kig lige på hjemmesiden for åbningstider, da de vist skifter lidt efter sæsonen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.