torsdag den 19. juli 2012

Poser, Poser og atter Poser

Nu er der gået helt sport i at sy projektposer efter Gitte's anvisninger. Rutinen kommer efterhånden som jeg laver forskellige fejl, da jeg ikke har noget mønster at følge - kun Gitte's instrukser...

Men nu er det blevet til 5 herlige poser - nu vil jeg så bruge tid på at fylde dem med igangværende og planlagte projekter.

Poserne er alle forskellige, da jeg ikke er god til ensformigt arbejde, men syntes det er sjovt at eksperimentere med farverne - noget er lykkedes bedre end andet.

Den røde pose med blomsterne er babyfløjl købt i Stof2000. En del af stofferne er fra Stof2000, det er en del billigere end alm. patchworkstof. Og til poser betyder det ikke så meget, i hvert fald ikke for mig...










2 kommentarer:

  1. Sikke en fin produktion. Kan se at du også har leget med quiltningen :o)
    Jeg er specielt vild med den anden nederste.

    SvarSlet
  2. Hold da op. Du er gået helt projektposeamok! Det nogle rigitg flotte poser du har fået syet, sjovt at se, alle de flote stofkombinationer

    Hilsen
    Lone

    SvarSlet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.