søndag den 25. august 2013

Alle mine indkøb

Sikken dejlig dag i Herning i går til Dansk Patchwork Forenings træf.

Der var et fantastisk flot udbud af butikker og de havde alle mange spændende ting og rigtig flotte stande.

Ud over at jeg fik meldt mig ind i foreningen, fik jeg også købt rigtig mange spændende ting.

Det blev til et rejsetaskemønster, mønstre på små møntpunge, en dejlig kat, en sød skildpadde, praktiske tærtefutter og et kit til en stjernedug.

Stof kom der også lidt med hjem af, bl.a. til nogle julemotiver jeg skal sy på det grønne stykke hør. Badedamerne kunne jeg slet ikke stå for, så de måtte med hjem.

De friske farver gul, orange, turkis og grøn skal bruges til skildpadder og andre småting. Der er lidt lyst stof som skulle bruges til julemænds ansigter, men det er vist den gale farve, så det må finde en anden hylde at ligge på.

Katte stoffet skulle bare med hjem, fordi jeg er ret vild med det og det finder sikkert sin anvendelse på et tidspunkt.

Jeg havde virkelig lyst og mod på endnu en dag i Herning søndag, men jeg havde brugt nok penge og har vist rigelig projekter at gå i gang med, så jeg beherskede mig og blev hjemme og syede i dag sammen med Lone (non blogger).

Det har været en rigtig dejlig weekend, helt i det kreative hjørne.

Tak for en dejlig patchwork messe - jeg glæder mig allerede til næste år!

2 kommentarer:

  1. Uha!!! Det ser rigtig dejlig ud, alle dine indkøb. Jeg var ikke meg bedre selv, men det er dejligt at shoppe igennem:-)

    SvarSlet
  2. Der var så mange spændende ting at blive fristet af, så det var godt jeg havde en stopknap, for ellers havde jeg købt endnu mere ;-) Problemet er bare at der kun er 7 dage i ugen og ikke nær tid nok til at sy alt det jeg har på lager herhjemme...

    SvarSlet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.