søndag den 1. september 2013

McKenna Ryan ophæng med søheste

Nu er jeg i gang med at sy med klar tråd på søhestene, så de meget snart er helt færdige.

Den skal på et lærred med en svæveramme, det er jeg spændt på at prøve.

Jeg har endnu et billede med skildpadder som skal laves på samme måde, men der har jeg kun fået syet baggrunden. Jeg mangler stadig at tegne alle de små dele op, finde stof der passer og sy det hele på efter de er strøget fast. Noget af et arbejde, men det er ret hyggeligt at sidde med på en regnfuld september dag...

2 kommentarer:

  1. Vi får forhåbentlig ikke en regnfuld september ;o)

    SvarSlet
  2. Årh er vild med dine søheste, glæder mig til at se skildpadderne ...
    Hilsen Mette

    SvarSlet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.