torsdag den 14. november 2013

Farvestrålende gave

Min kære veninde har fødselsdag i morgen, fredag og egentlig er vi slet ikke på gaver.

Men hun sendte mig en bog med digte om katte til min fødselsdag, og selvom det er en biblioteks-genbrugsbog blev jeg rigtig glad for den.

Hun er selv meget glad for bøger og arbejder på et bibliotek, så efter lidt overvejelse fandt jeg på at sy et nyt farvestrålende bogmærke til hende. Hun har ikke ofte tid til at læse ret meget, så hvad er mere vigtigt end at have et flot mærke man kan sætte i den bog, man forventer engang at læse færdig?

Ternene er "forsiden" og striberne er "bagsiden" men det er jo helt op til hende selv, hvad hun helst vil se på.

En lille nem gave som er lidt, men ikke meget.

1 kommentar:

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.