mandag den 9. december 2013

Symappe og nålepude

I weekenden har jeg brugt timer på at få syet "Stitcherymappen" fra AnnAK. Stoffet købte jeg egentlig til et andet projekt hos Butik Kastanja, da Vejle Quilterne holdt udstilling.

Det var min veninde Lone som har syet stitcherymappen for længe siden, og da jeg sidst i november fik fat i mønsteret, besluttede jeg mig for at omdirigere stoffet fra det oprindelige projekt "Kaffebrikker" til det nuværende stitcherymappe.

Broderi motivet har jeg fra et andet mønster.

Der er masser af gode lommer i mappen.

---   ---   ---

Tidligere på ugen har jeg gjort et lille projekt færdigt som har ligget længe. Det har været med til syaftner gentagne gange uden at blive taget op af tasken. Men nu skulle den lille skildpadde have liv, og det fik den! Med sine blå øjne ser den alligevel ret unik ud..


Jeg går og venter på der kommer post fra Norge med den sidste Mug Rug fra Gitte's Mug Rug Swap 2013, så skal I nok få at se hvad jeg har leveret til Margrethe og hvad hun har sendt til mig.

1 kommentar:

  1. Hvor er din stitchery mappe blevet flot. Jeg har også mønstret, det må vist blive engang i det nye år, jeg vil nemlig også gerne have den syet. rigtig god jul til dig Tine fra Kirsten.

    SvarSlet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.