mandag den 23. december 2013

Tænksomme stranddamer i december

I noget tid har jeg været i gang med billedet af stranddamerne, mønsteret købte jeg i Tyskland for meget længe siden. Da jeg så stoffet til kjolerne hos Quiltshoppen i Juelsminde kom jeg endelig i gang med det store arbejde. 


Udenom hver del af damerne er der syet zigzag sting. Først prøvede jeg med alm. sting og gennemsigtig tråd, men det stof jeg bruger til hud, trevlede så meget at det ikke så godt ud. Så zigzag stingene var en nødvendighed og tog også længere tid, men jeg er godt tilfreds med resultatet.

Nu skal jeg bare have overbevist min bedre halvdel om at det også skal op og hænge et sted på en af de mange hvide vægge vi har. Så får vi jo havudsigt!





Med ønske om en glædelig jul og en snarlig kommende sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.