tirsdag den 7. januar 2014

Patchwork og strikke bøger

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg elsker bøger! Ikke kun patchwork bøger, men det er dem jeg har købt lidt af den seneste tid.

Især denne "Black & White | Bright & Bold" er en ynglingsbog. Jeg købte denne hos Den Lille Lade, hvor Ragnhild har været en tur i Houston i efteråret og har haft den med hjem. Den er ikke mindre end fantastisk inspiration, fyldt med tæpper og nogle små projekter.

For et stykke tid siden købte jeg også "Love Patchwork" fra Amazon.co.uk som er fyldt med mange slags projekter, men der er nogle dejlige tæpper i lyse klare farver som jeg nok altid falder for.



Selvfølgelig har jeg også en ambition om at blive bedre til at strikke, så derfor ønskede jeg et par strikkehæfter/bøger i fødselsdagsgave.


Selvom det ikke længere er december har jeg købt et julemønster på tilbud, så jeg måske kan få brugt de resterende stoffer fra syningen af min bordløber.


I øjeblikket er jeg i gang med at sy projektet med kattebroderierne færdig. Så i løbet af de næste dage (uger) kommer der billeder af en katte-strikke-kurv.

1 kommentar:

  1. Den øvverste bog ser rigtig spændende ud, den vil jeg meget gerne kigge i en dag.

    SvarSlet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.