mandag den 3. februar 2014

Barnevognstæppe/børnetæppe - sælges

I fredags var jeg en tur hos Ragnhild i Den Lille Lade, fordi jeg havde sat mig for at bruge de sidste raster af mine børnestoffer og jeg ved hun har et stort udvalg af dem, som jeg kunne supplere med.

Jeg skal ikke selv bruge tæppet til noget og har efter nogle dages overvejelser valgt at sætte det til salg.

Nu har jeg ikke tidligere solgt tæpper, så jeg er usikker på prisfastsættelsen.

Prisen har jeg sat til 650,- kr. + evt. forsendelse. Det må selvfølgelig også gerne afhentes på min adresse.

Tæppet er ca. 102 x 82 cm, det er syet af kvalitets patchworkstoffer og der er bomuld/bambus i mellem. Bagsiden er perlebomuld i samme farve som den smalle grønne kant. Det er syet og quiltet på maskine.

Er du interesseret i at købe tæppet eller se det "live" så skriv gerne til mig på tivogn@gmail.com


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.