tirsdag den 11. marts 2014

Patchwork indkøb og en ekstra sminkepung

På vej hjem fra Ålborg i fredags efter tre dage på kursus, kørte jeg forbi Gavl Huset i Haverslev. Der faldt jeg for hele to stykker stof. Det ene til flere nålepunge og det andet måske til omslag til nogle ringbind jeg har mønstre i.

 

I weekenden fik jeg lige et par timers sytid og fik endelig syet nr. 2 sminkepung af det stof jeg havde tilbage efter gaven til min søster.


For nogle uger siden fik jeg færdiggjort et lille sakse etui med broderi. Stoffet med sytilbehør har jeg købet hos Den Lille Lade og meningen er det skal bruges til en projektmappe, som laves af et ringbind.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.