fredag den 16. maj 2014

Projekter undervejs

For noget tid siden fik jeg købt mønstret på strikketasken fra Den Lille Lade og nu er jeg kommet så langt at jeg har klippet stykkerne dertil, må se hvornår der bliver tid til at sy den..


Sidst jeg var en tur hos Ragnhild købte jeg en ny fod til min symaskine. Jeg skal nemlig til at sy nogle lommer af plastik til mit mobile syrum og derfor var det passende endelig at få en fod der ikke afskyr plastik. Den er jeg spændt på at se om den virker som forventet, men mere om det en anden gang.

Der blev syet et lille projekt i går aftes, som min kære mor skal have i gave, hun skal fejres i eftermiddag så billedet må I vente med at se

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.