fredag den 12. september 2014

Inspirationsbog

I sidste uge sad jeg en dag og samlede de billeder på computeren jeg ville have fremkaldt til mit sidste nye påhit - en inspirationsbog med billeder af mange forskellige ting, som jeg finder inspirerende i forhold til min store interesse for syning.
Dette er bare en af siderne - og endnu flere kommer sikkert til hen ad vejen. Min idé er også at tegne skitser og klistre stoflapper i den. Allerede nu nyder jeg at bladre i den og se de mange billeder jeg har taget bl.a. til udstillinger af patchwork, kunst og på museer.

Samler du dine inspirationer ét sted?

2 kommentarer:

  1. En rigtig god ide, Tine. Jeg har faktisk tænkt det samme, men har ikke fået begyndt endnu.

    SvarSlet
  2. Det var da en super god ide med sådan en bog.
    Hanne

    SvarSlet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.