søndag den 5. oktober 2014

Mini Quilt Rally Midt-Nord

I går var der alt for godt vejr til ikke at køre en tur på MC'en!

Og da jeg ikke kunne lokke nogle af sypigerne i omgangskredsen med, passede det fint med en egoisttur.

Kørte først en tur til Skjern, til Patchwork-Oasen, fordi jeg gerne ville se butikken og ikke kun møde dem på træf.

Det var en dejlig butik og jeg var heldig da jeg kom, for jeg var den eneste kunde, så Helle havde god tid til at sludre. Der havde været travlt om formiddagen, men da jeg kom ved 14 tiden kunne de lige trække vejret lidt.

Jeg fik gjort nogle indkøb til et projekt jeg snart vil i gang med - kun med prikkede stoffer.
Prikkede patchwork stoffer til Give & Take tæppe

Efter besøget i Skjern kørte jeg til Den Lille Lade i Ejstrupholm og besøgte Ragnhild. Der havde også været godt besøgt i løbet af dagen, men kl. 16 da jeg kom, var der kun én kunde. Der er altid en masse spændende ting i gang i værkstedet og der var også tid til snak.

Her fik jeg vist af Kirsten, hvordan jeg kan sy på amerikansk, en teknik jeg ikke har prøvet før, men som jeg skal forsøge på.

Jeg fandt flere prikkede stoffer til mit projekt, så nu venter jeg bare på bogen med mønstret som kommer fra Canada.

Prikkede stoffer til Give & Take applikations tæppe.

Det var en rigtig dejlig dag og perfekt vejr til en motorcykeltur. I dag kommer jeg ikke til Quilt Rally, da jeg skal være "kassedame/butiksassistent" i Mamilla, hvor jeg for tiden er i praktik som webshopkoordinator.

3 kommentarer:

  1. Hyggeligt at hilse på dig. Jeg glæder mig til at følge dit prikkede tæppe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig dejligt at se din butik og snakke med dig! Er også lidt spændt på det prikkede projekt, glæder mig til at få bogen og komme i gang.

      Slet
  2. Fine prikkede stoffer du har købt.
    Hanne

    SvarSlet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.