torsdag den 27. november 2014

Mad vs. fødevarer

Jeg følger en blog af Lone Landmand, som driver et økologisk landbrug i Odder Kommune, laver dejlig mad til selskaber, er ivrig debatør og ejer af sit eget forlag. 

Hun har sendt bogen "Mad vs. Fødevarer" på gaden, som handler om, hvordan vores mad i dag bliver produceret og hvilken skade det har på miljøet, mennesker og dyr. 

Normalt tænker jeg ikke så meget på maden jeg spiser, men efter at have fulgt lidt med i Lone's indlæg på hendes blog, blev jeg nysgerrig for at få alt det at vide om moderne madvareproduktion, som medierne/politikerne ikke fortæller os forbrugere.

Hvis du også er nysgerrig koster bogen ikke mere end 159,- kr. og kan bestilles hos Det Flydende Forlag.

Mad vs. fødevarer - Et opgør med den beskyttende atmosfære

Om det danske fødevaresystem og vores mad

God fornøjelse og god appetit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.