torsdag den 5. februar 2015

Nye sjove mønstre

Selvom jeg har givet mig selv købsforbud i 2015, så har jeg alligevel været i shoppe humør en aften, mens jeg surfede det store Internet tynd efter inspiration.

Det endte med jeg bestilte to mønstre fra Java House Quilts i Californien, og de kom faktisk overraskende hurtigt!

Just In Cases fra Java House Quilts

Shell Shelters fra Java House Quilts

Jeg kunne simpelthen ikke stå for dem, det er noget med frøer og skildpadder for tiden, jeg ved ikke hvorfor! Måske er det en fase jeg skal igennem??

Tror de bliver sjove at sy, men indtil videre er de bare kommet på listen, uden deadline.


Og så kunne Mille modellen lige vågne lidt op, da jeg tog billeder. Hun er vist lidt søvnig og mobset, hun ser ikke helt tilfreds ud, selvom solen skinner og hun ligger blødt og dejligt på bordet mens jeg arbejder...

1 kommentar:

  1. Spændende mønstre du har købt. Har du så meget købe forbud at vi ikke skal på Rally tur ??

    SvarSlet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.