fredag den 15. maj 2015

Quilte Festival Aulby

I går var jeg til Quilte Festival i Aulby lidt udenfor Middelfart. Det er altid et stort tilløbsstykke for os der er interesseret i patchwork og quilting, så det var godt besøgt, da jeg kom dertil i går ved 11 tiden.

Jeg var særlig interesseret i udstillingen med Mystery Mail udfordringerne, fordi jeg glædede mig til at se de andres færdige tæpper. Det var en meget flot samling af vidt forskellige løsninger, så det var spændende og sjovt at se hvordan andre havde tænkt opgaverne.

21 forskellige løsninger på Mystery Mail udfordringen blev udstillet

Det blev kun til et ganske lille indkøb, da jeg ikke rigtig havde lyst til at købe mere stof, selvom der var flere flotte stoffer, jeg kunne være fristet af. Det eneste jeg købte, var et mønster fra Pelunika, som jeg har set reklame for i et blad. Det måtte jeg simpelthen have med hjem, selvom det ikke er sikkert jeg nogle sinde får den syet.

Løve mønster fra Pelunika
Resten af udstillingen var også rigtig flot, med meget inspiration og flot udført håndarbejde.

Quilte Festivallen viser patchwork tæpper
Der er også åbent i dag indtil kl. 16 og det er helt sikkert et besøg værd. Kig ind på Quilte Festivallens hjemmeside og læs mere om hvad der sker på udstillingen i dag.

1 kommentar:

  1. Det var dæleme et meget beskedent indkøb, godt at du har stof på hylderne hjemme ;o)

    SvarSlet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.