fredag den 3. juli 2015

Danmark Dejligst Koncert med Rasmus Nøhr

I går var der arrangeret en "Danmark Dejligst Koncert" på Castberggård lidt syd for Horsens. Vi havde bestilt mad på forhånd, havde stole og campingbord med og satte os godt til rette for at nyde koncerten med Rasmus Nøhr.

Sangene blev oversat til tegnsprog undervejs og det var lidt uvant for Rasmus Nøhr, som blev en smule distraheret af "tøserne" som stod sammen med ham på scenen.

Selvom jeg ikke kan tegnsprog, så lod det til at de gjorde det rigtig godt, det var meget fascinerende at følge med i og de var begge meget rytmiske.

Rasmus Nøhr gratis koncert ved Horsens på Castberggård

Ville ønske der var en koncert kalender med disse "Danmark Dejligst" arrangementer rundt om i sommerlandet, for så ville jeg dukke op til flere af dem!

Koncert på Castberggård i Urlev, Hedensted, Horsens
Det jeg godt kan lide ved bandet er, at de går rundt mellem publikum og snakker, før og efter koncerten. Så man får et indtryk af at de faktisk godt kan lide publikum. Det er rart at de ikke bare forsvinder "backstage" som de fleste andre musikere.

De var en dejlig aften i godt selskab med kæresten og genboerne til havefest!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.