søndag den 26. juli 2015

Ny tæppetop færdig - English Paperpiecing

Så fik jeg endelig syet den sidste kant på mit "lyserøde tæppe". Det har været et stykke tid undervejs, første gang jeg skrev om det var i januar 2014, i blogindlægget "Stjernetæppe af romber".

Men nu er toppen i hvert fald færdig og jeg har allerede bestemt at jeg skal have fat i noget limegrønt fleece til at sætte bagpå.

Toppen til endnu et patchworktæppe er endelig fædig.
Tæppet måler ca. 125 x 150 cm, så det er ikke et stort sengetæppe, men det skal bruges til at varme sig med i sofaen i de kolde vinter (og sommer) dage.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet fint.....dejligt med et tæppe der varmer på de kolde vinteraftener (eller meget kolde sommeraftener :0(

    SvarSlet
  2. Tak for de rosende ord, og der skal tæpper til denne sommer.. Jeg har et over mig om natten også :-) Men vejret er jo godt syvejr, så vores sæson er jo forlænget med et par måneder, så tænk på alle de spændende ting vi kan få tid til at sy ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det blevet et flot tæppe - og et kæmpe arbejde at sy det over pap!
    Er vild imponeret
    Hilsen
    Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lone, det har været et stykke tid undervejs, fordi jeg gerne har mange forskellige projekter at skifte i mellem. Så føles det ikke så overvældende at sy over pap...

      Slet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.