torsdag den 20. august 2015

Fru Zippe broderi - design af Pelse Asboe - Blyanter

Så kan jeg endelig fremvise et færdigt blyantsbroderi - det har været en fin lille opgave at lave om aftenen mens TV'et kører i baggrunden.

Oprindeligt er broderiet beregnet til en pude, men jeg vil hellere finde på noget andet at bruge det til.

Lige nu hænger det bare til "tørre" på min opslagstavle, indtil jeg får en lys idé at bruge det til.

Et Fru Zippe broderi

Har stadig to spændende og store broderier af designeren Pelse Asboe liggende, men det bliver nok først til vinter, jeg går i gang med dem.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet flot, Tine. Du finder garanteret pludselig et eller andet spændende at bruge det til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten, jeg tænker og tænker, men indtil videre bliver det hængende på min opslagstavle. Så får jeg nok en lys ide en skønne dag...

      Slet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.