mandag den 21. september 2015

Udstilling på Moesgård Museum

I weekenden kom vi endelig af sted for at se den flotte udstilling af kinesiske terrakotta krigere på Moesgård Museum. Heldigvis kom vi tidligt, lidt før dørene åbnede, så køen var overkommelig.

Udstillingen var meget flot og spændende at se. Hvis du endnu ikke har set den, så lukker den først 30. september, så du kan lige nå det - det er pengene og ventetiden værd.
En af de flotte krigere parat til kamp

Jeg har foræret mig selv noget nyt legetøj og for en gang skyld er det ikke til syværelset. Det er et tegneredskab til at lave mandalas, flotte symetriske mønstre der kan farvelægges. Jeg købte disse i en boghandel i Skanderborg, men de kan også bestilles på en dansk hjemmeside, som Mette Østberg står bag. Hende der har udviklet dette fine legetøj.

Mandala Create

Jeg fandt et spændende hæfte, som viser hvordan man tegner Zentangles i bogstaver. En hyggelig og fin måde at lave sine egne kort på til fødselsdage og andre mærkedage.

Lav dine egne flotte kort med Zentangle tekster

Lidt syning er det også blevet til, flere snudevridere er kommet til, denne gang på ordre fra familiemedlemmer.

Fire nye etuier i Kaffe Fassett stof og grønne nuancer

Og så er jeg endelig færdig med at applikere hver blok til det prikkede tæppe, og skal snart sætte blokkene sammen til en færdig top. Glæder mig til at vise resultatet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.