fredag den 30. oktober 2015

Et lille færdigt projekt og en overraskelse

Mit lille sykit fra Kiweb, som jeg skrev om lige efter Vitus Bering Quilterne's 20 års jubilæumsudstilling, er blevet færdig. Det var et hurtigt nemt projekt og dejligt at have noget der er nemt at gå til.

sekskantede kaffebrikker fra Kiweb

I dag har jeg for første gang i de 15 år jeg har syet patchwork, hængt et af mine vægtæpper op. Nu er jeg spændt på, hvor lang tid der går, før Søren opdager at det er hængt op. Og ikke mindst hvad han siger til det. Han har nemlig aldrig syntes tæpperne skulle op at hænge, så mon det får lov at blive??

Jeg har jo nogle flere vægtæpper, så hvis han syntes det er OK med det ene, finder jeg nok på at hænge et par stykker mere op rundt om i huset. Vi har hvide vægge nok til det...

Vægtæppe fra Patchwork Værkstedet i Taulov

Håber på lidt syning i weekenden, har nemlig lige lært at sy på amerikansk, så mit lille projekt med blå trekanter har fået liv igen...

6 kommentarer:

  1. Det ser da fint med tæppet på væggen.
    Jeg syer mit Cirkelgame tæppe på amerikansk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er i gang med at sy trekanter på amerikansk, men syntes det er en smule svært at få det præcist nok. Men hyggeligt at sidde med.

      Slet
  2. Det var fina saker som Du sytt och visar oss andra, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, håber du kan blive inspireret og hvis der er noget du vil vide, skal du endelig bare spørge.

      Slet
  3. Tæppet er rigtig smukt på væggen - håber, det får lov at blive hængende. Det lille kaffe projekt er også fint.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten, tæppet hænger endnu, selvom han opdagede det med det samme. Må se om de andre tæpper jeg har tænkt mig at hænge op også får lov at blive ;-)

      Slet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.