søndag den 4. oktober 2015

Intet Quiltrally til mig

Weekenden er gået med udstillingen i Vitus Bering Quilterne som har holdt sit 20 års jubilæum med en superflot udstilling.

Cafeens gæster til patchworkudstilling i Horsens

Udstillingen på Byskolen har været godt besøgt og jeg håber de besøgende har syntes ligeså godt om udstillingen som jeg. Der er virkelig mange dygtige quiltere i foreningen og det var skønt at se de mange tæpper og fine småting samlet til udstilling.

Jeg havde ikke selv meget med, da mine tæpper bliver flittigt brugt herhjemme, men lidt vægophæng havde jeg taget med og der blev plads til dem på en lille væg.

Tine Vognsen's væg til udstillingen

Den blå med de små tern har Irma Sørensen syet, men resten af de to vægge er mine ting. Åkander og parasoller fra McKenna Ryan og et lille billede med stranddamer. Den sort/hvide og grønne/turkis quilt er lavet efter et mønster fra den nu lukkede butik i Taulav, Patchwork Værkstedet.

Desuden havde jeg også min Mystery Mail med sammen med Ketty's så de kunne ses sammen.

Der var besøg af butik Kiweb, Gittea og Postgården samt Peter's Drejeri. Der var derfor rig mulighed for at gøre lækre indkøb og det benyttede jeg mig af.

Dejlige indkøb til patchwork

Hos Kiweb købte jeg små firkanter i grønne og gule farver, et sykit til små kaffebrikker og et sjovt mønster med damer. Hos Gittea blev det til to FQ, det ene kan bruges til mit 1930'er projekt og det andet var bare et Kaffe Fassett, som jeg måtte have med hjem. Hos Postgården blev det til lim, hør og pap til nogle små kaffebrikker, jeg vil lave. Hos Peter's Drejeri købte jeg en stor trisse til lukkekanter og en dims til at folde kanter med. Dejlige indkøb men også mere end jeg havde tænkt mig at købe. Men så må jeg i gang med at lave de små spændende ting, det er rart at have den slags til at tage med til de mange syaftner i løbet af vinteren.

Synd hele weekenden nu er gået, men der kommer nok en igen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.