søndag den 17. januar 2016

UFO endelig færdig - 2 år efter start

YES, YES, YES - jeg gjorde det!

Fik mit mobile syrum gjort færdigt!

Min version af AnnaKa's Mobile syrum med stof fra Den Lille Lade

Det har ligget i skuffen i 2 år og kaldt på mig i tide og utide, men jeg har ignoreret det, fordi jeg ikke helt havde styr på, hvordan jeg skulle komme videre.

Der er masser af plads indvendigt i det mobile syrum

Det kan fyldes godt op med diverse sager, der letter syningen, når man skal af sted på kursus. Her har jeg fyldt i, hvad jeg har af grej, men den bliver ret tung og alt er ikke nødvendigt at slæbe med hver gang jeg skal ud.


 Det Mobile syrum har masser af plads til sytilbehør

Der er sider med elastik, så de små ting kan sidde fast. Og rigtig mange lommer til de uhandige ting.

Symappens midt giver plads til trådruller

Det bliver fint at fylde den med de nødvendige ting, når jeg skal på kursus eller bare ud at sy. Så kan både sytøj og udstyr være der.

Nu står der hele to ting på min liste over færdige projekter i 2016 - med den hastighed tegner det til at blive et fremragende år for UFO udrydelse!

10 kommentarer:

  1. Ditt "mobila syrum" ser både välsytt och praktiskt ut, tycker jag.
    Kan inte ens tänka mig hur många timmars arbete Du lagt ner på detta arbetet! Ett fantstiskt resultat.

    Dollandesign

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, der er brugt virkelig mange timer ved symaskinen, men også mange på at tænke på projektet. Det har været ude og nede i skuffen en del gange før jeg endelig fik mod til at sy det færdigt...

      Slet
  2. Det er bare blevet super flot. Jeg vil rigtig gerne se nærmere på det en dag.
    Det ligner jo noget man burde sy for at have mere styr på sine ting når man skal ud og sy.
    Det er rigtig sejt at du har fået det færdigt, sikke meget energi du nu får frigivet i tankerne til andre projekter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tager den med næste gang vi ses, men jeg vil sige at der er nemmere og billigere måder at holde styr på sygrejet, så jeg vil ikke anbefale dig at gå i gang med denne kuffert...

      Slet
  3. Den ser lækker ud :0) godt at få ufo'er ryddet af vejen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, i år er det UFO år, der skal simpelthen laves noget af alt det stof jeg har liggende på hjemmelageret...

      Slet
  4. Hvor er den taske bare blevet flot. Super, at du fik den færdig - er godt klar over, at det er et stort arbejde. Men den bliver garanteret uundværlig fremover!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Kirsten, det er mange timer, men det er det generelt med vores projekter, man slipper ikke nemt om denne hobby med at sy, men det er glæden ved det og fornøjelsen ved at bruge tingene bagefter, der driver os fremad, ikk'?

      Slet
  5. Väldigt fin och praktisk väska du sytt dig. Var hittar man mönstret?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mønsteret er fra AnnaKa, så jeg tror du kan købe det hos en patchwork butik i Sverige også. Men ellers kan du måske bestille det fra Norge. Jeg har selv købt det hos stof og sy i Skanderborg her i DK, men ved ikke om de sender til Sverige. Håber du finder det, men vær opmærksom på at den koster mange penge at sy, det blev jeg selv overrasket over.

      Slet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.