lørdag den 28. maj 2016

I morgen er det kursustid

Det skulle egentlig have været i dag, lørdag, at jeg skulle på kursus i at sy buer hos Den Lille Lade. Men pga. få tilmeldinger er to kurser blevet lagt sammen til ét i morgen, søndag.

Multikurset kalder jeg det nu, for det giver mig mulighed for at arbejde med mere end "bare" buer.

I morgen skulle der nemlig være kursus i at sy efter stamp teknikken og det er noget jeg kan få brug for senere, når jeg skal sy et tæppe efter metoden.

Men lige nu har jeg altså pakket symaskine, linealer og grej samt min uundværlige idé-bog til kurset i morgen.


Der er stadig pladser på Multikurset hos Ragnhild i morgen, så har du lyst til at være med, så ring til hende og skriv dig på deltagerlisten.

Du kan se mere om de to sammenklappede kurser på kursuslisten hos Den Lille Lade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.