tirsdag den 28. juni 2016

Nyt projekt med reproduktions stoffer

Til dette nye projekt har jeg brugt meget af det blå stof jeg havde på lager, men der er også købt ekstra ind. Et par stykker stof til Quilt Rally i foråret og en tur til Helene i Kolt for at tage hul på mit gavekort, har gjort det muligt at få startet på projektet "Sweet Mint".

Reproduktionsstoffer til Patchwork

Jeg har ikke før syet noget i reproduktionsstoffer, og lige nu syntes jeg tæppet bliver meget, meget nydeligt. Jeg er spændt på om jeg får sat mit eget præg på tæppet, så jeg begynder at syntes rigtig om det. Farverne er jeg glad for, jeg elsker nemlig blåt.

På et tidspunkt kan jeg fremvise en færdig top, men der går nok lidt tid endnu.

1 kommentar:

  1. Det ser rigtig spændende ud. Smukke farver. Og jeg er sikker på, at du nok skal få sat dit eget præg på tæppet.

    SvarSlet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.