søndag den 4. december 2016

Broderi fra Fru Zippe

Dansk Patchwork Træf 2016 købte jeg endnu et Fru Zippe broderi, denne gang af designeren Susanne Stephansen.

Det har jeg syet færdigt, dog uden at vide hvad jeg skal bruge det til. Så det kommer ind på opslagstavlen på syværelset, sammen med de andre broderier, VW Rugbrødet, Blyantsbroderiet og Pingvinerne.

Fru Zippe VW bobbel i gul

Nu overvejes det om tiden er inde til at kaste sig over et af de større broderier, som jeg har haft på lager et rum stykke tid. Det ene har ligget i 4 år, så det vil være dejligt at få begyndt på det. Det er det farverige broderi "mod strømmen" af Pelse Asboe, som jeg købte efter min 40 års fødselsdag.

Der er også gang i en strikket klud, men den kan nu godt vente, hvis jeg bliver grebet af broderi igen.

3 kommentarer:

  1. Hvis jeg nogensinde skulle have en bil, skulle det være en sådan en :)

    SvarSlet
  2. Det er en rigtig sød bil, du har syet. Vores første bil i 1971 var sådan en - blot rød.

    SvarSlet
  3. Hvor ser det fint ud, når du engang får lyst til at bruge broderierne, har du vist efterhånden nogle stykker at vælge i mellem ;o))

    SvarSlet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.