lørdag den 21. januar 2017

Workshop i Svendborg

I morgen skal jeg til Svendborg for at deltage i et kursus hos Egense Husflid.

Susanne fra mitkrearum.dk kommer og underviser os i at sy vores egne notesbøger.

Susanne Randers underviser hos Egense Husflid i Svendborg
Billedet er lånt hos Egense Husflid på denne side
Jeg glæder mig så meget til at prøve kræfter med noget nyt og det bliver dejligt at bruge en hel dag sammen med andre kreative mennesker. Håber det giver mig en masse energi til at arbejde videre med det bagefter herhjemme.

Når jeg har en færdig notesbog skal jeg nok vise den frem her på bloggen.

Nu skal jeg pakke taske og have lavet en lækker pastasalat til madpakken.

2 kommentarer:

  1. Ih, hvor det lyder spændende. Er spændt på at høre og se mere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var et skønt kursus, jeg skal nok lave et nyt blogindlæg, hvor jeg viser resultatet af kurset...

      Slet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.